Thursday, March 24, 2016

Jodoh itu milik DIA

Hari tu ketika lepak mmbuang masa utk next assgmn..bff keja tunjukkn 1 perkara brkaitan post someone yg tgh brcinta..hehehe..ntah npa peristiwa ni melekat dlm otak..bkn apa..cuma timbul soaln..

npa ek..dlm sgala hal pun suma nmpk pmpuan yg lebih over excited..laki tu relex ja..mlh kdg xsuka diriny dheboh pun tgh ada couple..mngkin sbb pmpuan ada 9 nafsu kot..hehehe..

tu yg smpai jd mcm tu..tp bg diri aku sndiri..xbrminat utk bgtau samada aku pny bf atau aku dgn sapa..aku buat apa..melainkn org tu aku prcaya..brulah aku akn crita..hehe..kerana apa..aku xbrp suka org tau..ya la klu xjd kn 1 hal..

Crita pom pang3 tapi alih2 khwin dgn org lain..haha..bnyk sgt pristiwa cmni..tunggu la laki tu da sah jd suami aku..cnfirm la akn knalkn jg dgn org lain..ya la haru pla klu org sngka dia bujang nnti..hehe..

Tp sebenarny aku mmg pny rmai bf..heheh..dkat rumah ja aku ada 7 bf halal..yg xkn mnyusahkan hati dan perasaan aku..malah sntiasa akn brusaha mmbuat aku bahagia sllu..

Hehehe xlain xbkn beradik aku yg ksemuany adalh hero2 belaka..jrng skali bila aku memerlukn khidmat mreka..akn kena reject..stiap prmintaan aku akn sntiasa dpt dpnuhi stakat ini.

So klu andai kata ada laki yg ingin menaikkn taraf aku brgelar PUAN then bapa xsetuju bleh mnta tolong dri dorng jd wali kot..hahaha niat trpesong..xda la..bapa aku lg sporting..sepanjng aku berakal ni xpena wlu skali bapa mrh apatah lg pukul aku..so xda sbb kot utk dia tolak..hahaha..jd ada yg mau khwi
n dgn.aku x..jomm..

Nmpk x betapa istimewany aku dlm fmly kecik..hehehe..dan mngkin jg sbb tu jg la aku jrng brgosip atau menunjuk prkara2 yg aku ada..krana apa la yg mau dtunjuk..stakat share tgh bahagia..ada org lain lg yg lbih bahagia..stakat mau share ada bf..ada org lain yg khwin dgn jutawan pun..so xda mknany share..

Krana manusia xpernah puas..Hehehe..jd en.boyfren klu rindu aku..jgn lupa doa saja..hehehe..moga jodoh itu ada..dan ya xsabar jg mau knalkan dgn org lain..Aminn..smoga urusan jodoh itu dpermudah..tp sapa en.boyfren tu..hahaha aku pun xtau..sbb hny DIA YG MAHA TAHU..


No comments:

Post a Comment