Tuesday, August 9, 2016

marah dan menangis

Asslam..wah lamanya xhupdate blog ni..hehe..janji tinggal jnji..bkn jg kesibukan melanda tapi dsebabkan line fon yg mcm siput..so malas membuka blog ni ditambah lg dgn plbagai prkara lain yg dibusykn..hehe..bkn busy tp membusykn diri..

Mlm ni tetiba rajin sdikit sbb mata xmau tdo..so jom kita hupdate berkaitan apa ya..hehehe..entah la mau cerita apa..sbb xmgkin la mau cerita ttg dragon ball kan..hehe..okeh la topiknya marah..

Siapa yg xpernah marah..aku sndiri seorng kaki marah..apa sahaja yg xkena dikepala ku akan mudah menyebabkan aku jadi marah..wlupun hny skadar melihat pinggan di singki..itu sahaja sudah mampu membuatku marah..namun aku bukan jenis marah yg berkata-kata..aku xpndai marah dgn melawan ckp..

Paling2 aku hny akan protes dgn sikapku yg mencantumkn kening tanda xberpuas hati dan perlu menangis..iya bila aku marah aku lebih berat utk menangis..slagi aku xmenangis..marah ku xkn hilang..fmly ku da kenal sgt prangai ku yg satu ni..

Aku mmg ratu air mata..apa sahaja yg buat aku marah aku lebih suka menangis..aku xmcm org lain yg sukar utk menngis..walau mcm mana aku mau tahan dari untuk xmenangis aku sllu gagal..jadi jangan pena heran kalau aku marah aku akan menangis..sbb menangis tu terlalu dekat dgn aku..

Hehe lagipun menangis tu kan satu terapi..xsalahpun kalau menangis..itu lebih baik dari kita mengeluarkan kata-kata yg boleh menyebabkan org lain pun ikuy terkena tempias shingga dia boleh brkecil hati pla dgn kta..hehe..

#api bertemu air boleh padam kan..

No comments:

Post a Comment